2014. január 8., szerda

Januári napinyomor a'la MissneuroticS

Emlékezzünk Jeremy Wade Delle-re, aki 1991-ben ezen a napon egy végzetes lövéssel vetett véget az életének :( :( :(
Rest In Peace.

Kikészít ez a depressziós, ködös, szürke idő. Lassan telik, még csak hónap eleje van, de olyan mintha már hetek óta januárt írnánk...Energia, lelkesedés az stagnál a béka hátsója alatt. Pedig nincs is hideg (rám is rohad a kurva vastag téli kabátom eh) és érnek apróbb pozitivumok (pl. találkozok kedvelt emberekkel, vagy olyan buszon utazok ami nincs tele, nekem már ez is öröm).
De akkor is...
Van aki szereti az évkezdetet ? Gondolom csak az, akinek ilyenkor van a szülinapja pl...


Wake me up, when január end...


Jah, raktam új részt a másik blogba.

1 megjegyzés:

  1. Én sem szeretem a tömött buszt. Egyszer régen ültem a buszon a szélesebb ülésen (egyszemélyes) egy nő hozzám akart nyomulni. Menjen a fenébe. Aztán meg mondta, hogy kössz és el is ment. Ne üljön már a popsimba.
    Ekkor nem is voltak annyira sokan.

    VálaszTörlés