2014. január 17., péntek

A szarok rája effektus

Nagyon nagy köszi kommentelőmnek, hogy ismét írt. Hát igen, az öngyilkosság az kemény dolog, volt ismerősöm aki megtette és máig nem értem miért:( Neki tényleg nem kellett volna.
A novella és a Columbine mészárlás esetében viszont, Eric és Dylan nem tehetett mást. Megöltek 13 embert, valószínűleg halál büntetés várt volna rájuk (nem tudom akkor volt e Colorado államban még halálbüntetés), az egyetlen kiút az volt, ha végeznek magukkal... 



Másra áttérve, tegnap felbasztak. Az a faszcibáló bank felmondta a kölcsön szerződésem, mert volt egy nem is egészen egy hónapos elmaradásom. Verjék az anyjukba XP Szóval majd gondolom tárgyalni kell a behajtó céggel (hogy mit tudnak behozni a lakásba, mert hogy elvinni nagyon nincs mit az tuti), vagy mit tudom én mi...Valahogy majd lesz. Mára utol ért a "majd lesz valahogy" érzés, magyarán a szarok rája effektus, bahh...

Ja és valamelyik nap, becsengetett ide egy fószer, aki mindenféle méregdrága kozmetikummal házalt. Csak mondta, mondta, én meg lestem, lestem hogy ennek mi baja. Aztán kettőt sem pislogtam és máris tele nyomta a kezemet bőrfeszesítő testápolóval, parfümmel, meg smink cuccokkal, derűsen a képembe vágva hogy akkor mindezt megkaphatom harminc valahány ezer ft-ért.
Ez normális ?! Felvilágosítottam, hogy ünnepek után (meg amúgy sem) nekem erre nem telik. Ő meg ezt nem bírta felfogni, én meg azt nem bírtam felfogni, hogy ő nem érti mit pofázok, mert még üzletelni akart velem, hogy akkor kisebb kiszerelés, tizenötezer...
Ajh...nehezen esett le neki, hogy én tényleg nem poénból mondom hogy NINCS!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése