2014. január 26., vasárnap

Hó alatt

Az egy baromi jó film amúgy, feltétlen nézzétek meg!!!

De most kis hó és helyzet jelentés következik...Szóval...Mint azt láthatjuk, hó alatt kis hazánk. Tegnap óta úgy esett, mintha meg sem akarna állni. Mára már abba hagyta, de most meg olvad és semmi értelme az egésznek. Az egész város kihalt, akinek van egy kis esze nem megy ki (mi a francnak?). Viszont láttam hóekét (vagy mit) és tűzoltó autót, gondolom ezen járművek vezetői is ugyanazt gondolták a hóról amit én.

Akartam új részt írni a másik blogba, de ahova eredetileg felraktam napok óta ratyi, meg sem jelenik az oldal és kiír valami szarság hiba üzenetet. Eléggé frusztráló, remélem csak átmeneti a zűr. Agyfaszt kapok már a technikai akadályoktól, szegény gépem amúgy is olyan lassú, hogy simán megcsinálok egy szendvicset magamnak, amíg egyes oldalakat betölt, vagy kiírja hogy nem válaszolnak az oldalak, nem mintha kérdeztem volna ilyet :O

További jó és lehetőleg hó mentes hétvégét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése