2014. január 23., csütörtök

Hello tél, a franc se várt, avagy hideg ellen xxx álmok :P

Nagyon köszönöm drága olvasó-kommentelőmnek, hogy nem zavarja a nyavalygásom :* Szerintem fárasztó, hogy folyton nyávogok :/ Tiszta pancser vagyok na...

Tegnap meg a január hónapnak is leesett, hogy tél van és neki állt havazni. Ami nagyon idilli lett volna mondjuk december 23.-án, de most a francnak sem hiányzik. Mára a havazás abba maradt, csak bokáig érő sár maradt, én meg fekete nadrágot húztam, ne akarja senki sem tudni, hogy néztem ki.

Ezt leszámítva nem sok semmi történt velem. Az egészségem megint szarakodik (na tessék megint nyávogok-fejlövés). Tudjátok, szokásos mellkasi fájdalom (hipohondria), fogfájás van, meg azok a hülyébbnél hülyébb álmok :O

Majdnem minden éjjel +18-ok...Mindenféle exekkel, ismert és ismeretlen emberekkel. Nem kommentálom. A pasimmal azonban semmi +18-as esemény sincs, sőt lassan már +6-os sem, ugyanis tegnap ha 10 mondatot beszéltünk lehet hogy sokat mondok. Nem volt jókedve, na de kinek van ilyen szarfosgáztré sötét időben na ?!


MIKOR JÖN MÁR A TAVASZ???????????????????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése