2013. november 28., csütörtök

Fucking hideg :(

Ti is fáztok ugye ? Hát igen, itt a tél. Én meg szétfagyok. Rendesen. És bár erősen sapka és kesztyű ellenes vagyok (szarul áll rajtam) reggel olyan gondolataim voltak hogy bakker felveszem, én most felveszem!!!
Aztán mégsem vettem fel és fagyoskodtam. De ha ez a hideg állandó marad, márpedig december lesz mindjárt szóval az marad, biztos hogy előbb utóbb sapkát, kesztyűt húzok...

Tegnap véletlenül belenéztem abba a vásárolgatós műsorba (shopping királynők) és a jóban rosszbanos nő volt benne.Alapból utálom az ilyen műsorokat, de jobb épp nem volt.Szóval az a nőci frankón kész volt. Szakadtam amiket művelt vásárlás közben, na meg az a rókaszőrme vagy mi, bírom hogy ha valakinek ekkora a humorérzéke. És kimondta a frankót : a világon a legundorítóbb dolog vásárolni.

Ott a pont...
Én is utálok...


A héten még írok a másik blogba, főleg mert van egy kommentelőm és már csak miatta is össze szedem magam.


1 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretek vásárolni.:)
    Szerintem egy kicsit hülyeség a vásárolgatós műsor.:DDDD
    Én se hordok sapkát, sálat, kesztyűt.
    Várom a másik blogod folytatását.:))))

    VálaszTörlés