2013. november 17., vasárnap

Keep calm, smile, and say fuck you!

Ez tetszik, ez lesz az új mottóm :D

Pár napja anyámmal dumáltunk a minket körülvevő dolgokról. Tudjátok, semmi extra csak az élet, pénzügyek, másoknak milyen jó etc. És anyám azt mondta hogy ahogy beszélek, látni milyen dühös vagyok. Mindenre és mindenkire...
Pf...

Akkor ezen felháborodtam, nem vagyok én dühös csak úgy mondtam. És ha elkezdek mondani valamit akkor meg nehéz leállítani engem.
Aztán utána gondoltam, jó lehet hogy az vagyok. Csináltam pár dolgot amivel nagyon elbasztam mindent, és már nem tudom vissza csinálni. Így el kell fogadni. Ez van na...
A dühöngés még mindig jobb mint agyvérzést kapni...
Vagy szívrohamot...
Vagy gyomorfekélyt...

Amúgy jól vagyok meg minden. Ha épp nem dühöngök (ehehe) akkor fáj a fejem (3 napig, de már elmúlt), vagy a technika cseszekedik velem. Tegnap akartam írni új részt a záróakkord blogba, de a jó égnek sem sikerült. Egy másik helyről akartam átmásolni, de nem nyílt meg sehogy sem.
Ma is teszek egy próbát, meg holnap is.

Csak sikerül egyszer.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése