2013. november 7., csütörtök

Exek és régmúlt, avagy te elégedett vagy az életeddel ?

Nem tudom, ki hogy van vele, vagy kinek mit  hozott az élet, de én a legtöbb exemmel (jó nem volt olyan hű de sok) egész tűrhető viszonyban vagyok. Hálistennek azért egyikkel sem futok össze túl sűrűn. A legtöbbel megmaradt az udvarias köszönő viszony, vagy pár szó futtában szia, hogy vagy stb. Mindösszesen egy delikvens van, akivel nem bírjuk egymást, de vele kb. 3 éve nem találkoztam.
Minap épp a faszbúkot böngésztem, meg is lestem némelyiket (már amelyik rajta van a közösségi oldalon), hogy kinek mit dobott a gép.
A legtöbb elvan a maga valóságában. Van melóhelye, kapcsolatban él neadjisten házas, vagy éppen anyja kora beli élettárssal nyomul (khm, nos van egy ilyen is, nem értem hogyan, miért, de ő dolga persze). Én pedig egy másodperc erejéig gondolkodóba estem.
Vajon melyikkel hol tartana az életem, ha nem ér véget a kapcsolatunk ?
Az az egy, akivel borzasztóan fájt a szakítás (mert ő hagyott ott és máig nem értem miért, nem volt oka, legalábbis részemről) ahogy elnéztem évek óta vegetáló kapcsolatban van egy nővel, gyerek és össze költözés nélkül. Együtt vannak, de mégsem. Nem tudom a nőcinek is megfelel e így passz...Nekem lehet hogy nem tetszene hogy évek óta "járok" valakivel, aki semmilyen közösséget nem vállal velem, még csak egy fedél alatt sem lakunk.
Nekem ez fura na...
A többi fickónál is arra jutottam, hogy biztos volt oka, amiért nem együtt folytattuk.
Végül úgy érzem igaz, amit az a dal idéz (és aminek az eredetijét is szívesen hallgatom, de most ez egy feldolgozás).
Nem vagy más, mint valaki akit régen ismertem...


Vagy ilyesmi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése