2024. szeptember 5., csütörtök

Kurta, zaklatott és rosszkedvű

Dögmeleg van és brutál lassú a hét és sok jó dolgot nem hozott magával. Vagyis hát a hét eleje igen, mert a városban belefutottam a hely-ről K.-ba és vele mindig olyan jókat dumálunk. Most a pasija is vele volt, vagyis az exe, vagyis már nem mert kibékültek. Olyan szép pár, illenek egymáshoz nagyon és a pasi is jó fej, sokat nevettünk így hármasban.
Sajnos ennyi volt a jó, mert a többi mozzanat a hétből pfff...Nos igen, itt a szeptember, hello szorongás. Motiválatlanság, sötét hangulat, The used, MCR (stb.)
 hallgatás, angst ff-ek olvasása, morbid oldalak böngészése (egyik általános sulis osztálytársam-bully volt, engem is fenyegetett párszor-még nyár elején eltűnt, de most már levették a körözést, remélem azért mert épségben meglett). Rémálmaim vannak és három napig fájt a fejem. Kábé ugyanennyi napja alig alszom, mert agyalok a szarságokon, újfent rájöttem, hogy iszonyat csórók vagyunk, kb. a múlt havi számlák negyede van kiegyenlítve és a több  mint harmincezres telefonszámla még sehol, nem beszélve a hitelekről, a bank egyfolytában csesztet, végtelen történet, tudjátok. Annyira deprimáló. Ami ennél is sokkal-sokkal rosszabb, hogy elpusztult a tekim. És fogalmam sincs, mi lelte. Tegnap még evett, még a szikláján napozott, most délután mikor hazajöttem, meg már csak a vízben lebegett élettelenül. Persze bökdöstem, de semmi mozgás, kivettem  a vízből, ernyedten lógott a feje, a lába. Tényleg nem értem. A páncélja nem volt felpuhulva, a szeme sem volt begyulladva (kisgyerekként volt már teknősünk és ők ilyenek miatt távoztak az örök vizekre), szóval nem értem. Létezik olyan, hogy teknős szívroham? Olyat olvastam, hogy kaphatnak tüdőgyulladást, de sem a vize, sem a szoba hőmérséklete nem hideg és ment a lámpája is. Vajon mit csináltam rosszul?! Kár, hogy nem jutott több közös év nekünk együtt, jó fej kis teknős volt a nagyságos úr, utált mindenkit és viccesen fújt, ha megközelítettem, de aztán felismert vagy nem tudom, mert abba hagyta. Annyira szomorú vagyok. Kimertem a vizet az akváriumból, majd még hétvégén a köveket is kipakolom és majd oda adom valakinek az akváriumot (talán Tini mammernek kellene, annak minden jöhet, ami ingyenes, meg ő tart mindenféle jószágot, lehet halat is), ha nem akkor meg kirakom, ha év végén lomtalanítás lesz. Anyám azt mondta, meglep egy új teknőssel a szülinapomon, de rögtön mondtam neki, hogy inkább ne. Nem akarok újabb kisállathoz kötődni egy darabig. Isten veled Mr.Méregzsák! 2013(kb. bár ez kérdéses, lehet pár évvel több is)-2024. Nem felejtelek el! :( :( :(



8 megjegyzés:

  1. Sajnálom a tekit, tudom milyen kötődni egy állathoz, családtag ő is 😢

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Nagyon az ember szívéhez tud nőni egy ilyen kisállat, pedig amúgy elég passzív, elvan magának, szemben egy kutyával, macskával, aki több foglalkozást igényel. De mégis...rossz lesz nélküle.

      Törlés
  2. Bocs még mindig nem tudok bejelentkezni mobilról

    VálaszTörlés
  3. Ó, sajnálom a kis mérges teknőst! 😞
    Anyagi helyzet: nem tudjátok valahogy növelni a bevételeket? Fizu emelés, plusz meló, akármi. Borzasztó nyomasztó, amikor feltornyosul a befizetni való 😖

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen 😔😔😔
      Sajna emelést tuti nem kapok, nézelődök alkalmi munkák után de vagy olyan van, ami ütközik a fő melóval, vagy nincs meg a képzettségem hozzá.

      Törlés
  4. Jaj, nagyon sajnálom a kis teknősödet, borzasztó lehetett rátalálni
    🖤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen 😔😔😔 nagyon rossz volt megtalàlni és realizálni hogy elpusztult és nem is értem, miért alakult így, nem látszott betegnek.

      Törlés