2021. április 16., péntek

Wow faktor

Nemrég láttam a Felnőtt játékok (Flower) c. filmet és nagyon tetszett!!!!Véletlenül kezdtem bele, de nem bántam meg, mert szerintem rohadt jó. Tetszenek a színészi alakítások, Ericát bírtam és Luke is cuki. Műfaját tekintve dramady, néha röhögtem is rajta,  ("én vagyok a faroksuttogó").  A youtuben-n fent van végig magyarul is, én tuti még egyszer legalább megnézem, végre valami értelmesre bukkanok. Sokkal több ilyen film kellene :/


Apám azt mondta anyámnak, hogy teljesen magam alá vagyok zuhanva, nincsenek barátaim sem és egész nap a lesötétített szobában ülök. Nos, ez azért nem így van, nem vagyok jobban depis, mint máskor és igenis vannak barátaim! Igaz, mostanság nem nagyon tűnnek fel (pl. A. egyáltalán nem, H. sem igazán, Á.-ról meg aztán ne is beszéljünk), de azért még a barátaim,na. Az viszont abszolút nem igaz, hogy a sötét szobában ülök, egyrészt elhúzom a függönyt- arról nem tehetek, hogy alapból sötét van ebben a  lakásban-másrészt van bőven online munka, nem tudok csak úgy ücsörögni. Meg is akartam kérdezni, miért mondja ezt és főleg miért nem nekem, de másnapra elpárolgott a rossz érzésem, meg amúgy is hozott sütit :P 

Pasimat behívták tanúskodni, valami ismerőse miatt :/ (mert összeszed magának mindenkit). De hogy valami jót is írjak, mégsem kell menni jövő hétfőn a hely-re! Május 10.-ig marad a home office. Nagyon örültem ennek, olyan nyomasztó volt, számolni vissza a napokat, amikor majd újra szívok a buszon és a koránkeléssel kínlódok. Erre tessék! Bevonzottam :D Ahogy anyám mondaná. De inkább csak le lett szavazva az a néhány izgága kolléga, aki a jövő heti nyitás mellett kardoskodott. R. is nagyon csalódott volt, hogy mégsem lesz jelenléti meló. Engem meg feldob ez a döntés. Így nem kell elkérni magamat, mikor jövő héten a dokihoz megyek az újabb műtéti időpontért. Kicsit idegesít ez, pedig egyre-másra olvasom a jól végződő sztorikat, a szüleim ismeretségi körében sok ilyen van, de néha elfog kicsit a félsz. De úgy vélem, ez valahol természetes. És néha átfut az agyamon, hogy mennyi mindent kellene még csinálnom. Pl. tegnap Green Day koncert volt és ott ragadtam nézni. Az jutott eszembe, hogy anno mikor H.-val menni akartunk, a jegy is megvolt, aztán H. lemondta, az őseim meg nem engedtek el, szóval az ugrott be, hogy még a GD-t sem sikerült élőben látnom és ha ennek az egésznek vége lesz (járvány és az én személyes nyavalyám), és fellép hazánkban a banda, milyen jó lenne elmenni egy koncertjükre. H.-val, J.-vel, hugommal, vagy azzal, aki hajlandó lenne velem jönni.
Ja, J.-ről jut eszembe, hogy tegnap itt voltak, rám bízták Zselykét kicsit és a kutyájukat is. Cuki volt a blöki, csak előjött a kutyaszőr allergiám, könnyeztem, fojt az orrom és köhögtem, meg a torkom is kapart, ugyanez van a macskával is sajnos. Zselyke jófej volt, de míg egy pecre másfele néztem, fekete filccel egy nagyobbacska graffitit kanyarított a falra :O Hát nem voltam feldobva, de ezen a siralmas lakáson túlzottan nem ront. Persze próbáltam lesikálni, de a fele ott maradt, ráadásul el is mázolódott, csodás látvány. 
És agyalok egy új kisállaton is, a szőrallergiám ellenére. Most éppen a rágcsálók érdekelnek, tengerimalacom, aranyhörcsögöm már volt gyerekkoromban, de fehér patkányom még nem. Azt olvastam hogy intelligensek, kedvesek és szórakoztatóak <3
Anyám azt mondta, a gyógyulásom után meghív egy patkányra XD XD XD Persze ezen még kell gondolkodni, a teknősöm is alig fér el ebben a lakásban és nem akarom, hogy az állatka rosszul érezze magát, meg lehet, hogy pasim sem díjazná a tervemet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése