2021. április 11., vasárnap

Life on the murder scene

A címről jut eszembe, hogy valamikor be kellene fejezni a D. loverset is, kb. egy hónapja egy betűt sem írtam hozzá, pedig már igencsak kevés van vissza belőle. Meg ugye itt a Still breathing és van pár új ötletem is, de azok meg még csak fejben.
Ja, tegnap meg pakolásztam a könyvek között és megtaláltam egy régi pöttyös kiadványt, amit gyorsan ki is olvastam-közben majdnem odaégett az ebéd-még mindig nagyon tetszett és fontolgattam, hogy a folytatást megveszem, de aztán szerencsémre ráakadtam a neten letölthető formátumban, így délután le is töltöttem és belekezdtem. Aztán abba is hagytam az első 15 oldal után, mintha nem is az előző könyv folytatása lenne, valahogy nem jött be, szóval jó, hogy nem rendeltem meg. 
Szombat reggel H. rámírt, hogy tudom e miféle bűncselekmény általi haláleset történt tőlünk úgy két lépcsőháznyira? Csak lestem, mint hülyegyerek a moziban, mert én semmi ilyesmiről nem tudok. Mondjuk, péntek délután, mikor apám (meg a Tinimami argghhhh) eljöttek és hoztak péksütit, tényleg láttam 2 rendőrautót az egyik ház előtt, de semmi rosszra nem gondoltam. Visszaírtam H.-nak, hogy fogalmam sincs, de majd nyitva tartom a szemem, meg a fülem, hátha megtudok valamit. Nem tudtam meg. Pedig este még a híradót is figyeltem, de semmi. Pasim rögtön kérdezte is, hogy H. ugyan mit szív? :/ Hahahah...biztos, félreértett valamit, vagy egy környékbeli pletykás mami mondott neki ilyesmit.
Amúgy erre semmi új, kivételesen jó idő volt, tegnap sétáltunk pasimmal, sajna a park tele volt emberekkel, és ha lehúztam fél percre a maszkomat, máris megvetően pislogtak rám. De szenvedek a hülye poszt kovid (gondolom, az) tünetektől, mint fáradtság és légszomj, igazán elmúlhatna már. 
A nyitási időpont a hely-en még mindig 19., pedig minden nap nézem, hátha ők is megváltoztatják a dátumot május 10-re, de addig álljak én féllábon ugye?! :/ Pedig annnnnyira jó  lenne, mert 1% kedvem sincs oda visszamenni, úgy hogy közben még a műtétet is intézni kell ésatöbbi. Mondjuk, ne legyek elégedetlen, mert szegény J.-nek meg már holnap mennie kell vissza, szóval én még így is nyertem egy hetet. Ja, ők végül tegnap este mégiscsak partiztak, igaz nem a saját házukban, hanem két falubeli baráti párral. Jó nekik, hogy ahol laknak, vannak barátaik, akikkel összeülhetnek beszélgetni, iszogatni, zenét hallgatni. Én szeretem a baráti összejöveteleket, szóval, ha lenne hol, és kivel, én is szívesen csatlakoznék ilyen esti összeröffenésekhez. De ez itt a tébolyda, mint tudjuk és itt még mindig csak vauzós öreglányok vannak, flexkirályok, kalapáló és kloffolóbajnokok (vasárnap reggel 7-kor), ismeretlen albérlők meg a szembeszomszéd, aki örökké mi ajtónk elé sepergeti az ő ajtaja előtt leledző koszt :/ Egyem a lelkét...
Ja, kaptam egy nyári nadrágot, vagyis nem tudom ez e a neve, a neten jóga nadrágként, vagy bő mintás gatyaként aposztrofálták. Még sosem volt ilyesmi nadrágom *-* Nekem kicsit (nagyon) túl mintás, nem tudom, fel merem e majd nyáron venni. Kényelmes viseletnek látszik amúgy. De ha a nyárra gondolok, elfog a bizonytalanság, nem a nadrág miatt persze. Anyám szerint addigra már minden műtéten túl leszek és röhögök majd ezen az egészen. De kötve hiszem, hogy én ezen valaha is nevetni tudok majd. Olyan klassz lenne, csak úgy várni a nyarat és eljátszani egy nyaralás gondolatával a nyaralóban, ahol tavaly is szuper napokat töltöttünk.  
Jaj, fel kellene köszöntenem Z.-t, mert ma van a szülinapja, remélem nem kezd rá, a barom vagy, mert nem oltatsz lemezre :/ 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése