2021. február 9., kedd

Koronát a királynőre :/

Manson ügy megvan mindenkinek? Hát én nem akarom védeni, mert nem vagyok fan (bár a Sweet dreams, a Beautiful peoples, a Dope show, vagy épp a Rock is dead nem rossz dalok), de aki kezdett vele, az mire gondolt, mi lesz majd a "randin"? Hogy MM majd gyertyákat gyújt, rózsacsokrokkal ékesíti a házat és elénekli az I will always love you c. dalt (ezt most elképzeltem és uhhh nooo...)? Persze ettől függetlenül nem százas a fazon.
És most kanyarodjunk másabb, de nem vidámabb témákra. Egész héten és mióta megvan a műtét dátuma, igyekeztem higgadt maradni. Hétvégén nem is agyaltam ezen. Megnéztem a Csontdaráló c. filmet,ami szerintem nagyon nem vígjáték, de pont ezért nem rossz.És elkezdtem pakolni, hogy ne az utolsó percben kelljen. Listát is írtam pont ezért. Rájöttem, hogy nincs egy vállalható hátizsákom, ezért két kisebb táskába raktam a holmimat. I don't care, csak túl legyek rajta. R. még mindig nyomasztott, hogy ő nem merné etc., ezért a mantrám, miszerint: nem félek, nem félek, nem félek, átcsapott: de félek-be. Vagy nem is abba, inkább szorongásba, de nem tudtam miért, már altattak, nem is egyszer, persze az ember mindig fél kés alá feküdni, de ha muszáj, hát muszáj. Ilyenekkel nyugtattam magam és mentem a mai kovid tesztre, mert ugye kettő kell, hogy műtsenek. Nem tudom, valami rossz érzésem volt, de elhessegettem, hogy semmi bajom, már a torkom  sem fáj, miért pont én, stb., szóval ott voltam az ambulancián és elsőre szólítottak, és a dokim is tök kedves volt, meg az asszisztens is. Felnyúltak egy pálcával az agyamig, na az tré volt mondjuk, aztán kiküldtek, hogy várjak, míg meg lesz az eredmény. Várakozás közben hallgattam a mellettem helyet foglaló megszakításra érkezők értelmes csevelyét:
Csaj 1:- Fúj, nagyon rossz volt ez a mintavétel ge*i, felnyomták a szememig!
Csaj 2: - Én most is nagyon félek az abortusztól, pedig ez lesz a negyedik.
Csaj 3: - Én azért még lemegyek egy cigire műtét előtt...
Ésatöbbi...
Aztán feltűnt a doki és nem sok jót jósolt az arca, már amennyit a maszkban láttam rajta. Szólt, hogy jöjjek be, megvan az eredmény.
És hát el kell halasztani a műtétet, mert a kovid teszt eredménye pozitiv.
MIVAN?!?!
Nem hittem a fülemnek és nagyot fordult velem a világ, pár perce még boldog tudatlanságban leledztem, a 11-i műtétre készültem lélekben, most meg olyan szavak repkedtek felettem, hogy karantén, meg antsz.
Tehát a műtét ugrott, és 10 napra karanténba kell vonulnom. Lesújtva másztam haza és a buszmegben hívott hugom, hogy mizu, mi lett a tesztem eredménye, neki már bőgve mondtam el. Nyugtatgatott, meg hogy ne ijedjek meg, de én nem is megijedve voltam, csak felcseszett, hogy másodjára futok neki és nem jön össze a dolog. Most kezdhetek mindent előről, vizsgálatok, időpont kérés, leszervezések, és két negatív teszt után valamikor a közeljövőben megműtenek.
Hívtam a házidokit, most majd várom a járványügyisek jelentkezését.
A pasimnak telefonon árultam el, elsőre azt hitte, viccelek. Utána ledöbbent. Ezzel nincs egyedül mondjuk.
Nagyon fáj a fejem, hányingerem is volt, de elmúlt, bevettem egy Panadolt. Szétvet az ideg attól, hogy mi jöhet még. És hogy ez a karanténosdi hogy fog működni.
Ha valakinek volt már ilyenje, pozitiv kovid tesztje, karanténja stb, jó lenne, ha lelket öntene belém...
De ettől függetlenül is bármi jó jöhet (direkt nem írtam pozitivat, arra ott a tesztem), ha már csőstül dől a szar.

4 megjegyzés:

  1. Jelen! Megvolt az orron lenyúló pálcika, a pozitív eredmény, a karantén is, és túléltem. Bosszantó, hogy még nem eshetsz túl a műtéten, nagyon drukkolok, hogy mielőbb megtörténjen. A karanténra meg szerintem szervezz barátokat, akik bevásárolnak és leviszik a szemetet, mert ezt sem lehet, meg pár puzzle és társasjáték sem rossz. amúgy mi egészen jól vettük ezt a 10 napot, minden rendben lesz :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, hogy írtál, ez most sokat jelent. Szüleimmel beszéltem, ők intézik a bevasarlós részt és remélem gond nélkül lemegy a 10 nap, majd filmezünk, tarsasozunk stb..
    A műtét bosszant nagyon, de nekifutok harmadjára, hátha akkor sikerül.

    VálaszTörlés
  3. Ajj, sajnálom, hogy tolódik a műtét, és hogy sose tudsz eléggé felkészülni rá! Ezek szerint a fiúd is tartani fogja magát a karanténhoz? Voltatok már 10 napon át összezárva?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hát bosszantó, de ezt dobta a gép, remélem harmadjára összejön. Páromnak is karantén van elvileg és hát összezárva non stop még nem voltunk, de együtt élünk pár éve, majd igyekszünk nem kinyírni egymást.

      Törlés