2018. január 12., péntek

Beköszönő

Ezer éve nem írtam, de nem nagyon van mit. Sok jót reméltem, remélek az idei évtől, ám ezidáig semmi klassz nem történt velem.
A pasimmal 3 napja összevesztünk, irtó bunkó volt, nagyon megbántott. Azóta valamelyest tárgyalunk egymással, de eléggé fáj, amiket mondott és nem nagyon volt igaza. És ezen kattogok már egy ideje, de gondolom majd elmúlik a rossz érzés. Bár olyan vagyok, mint az elefánt, nem felejtek (meg akkorára is híztam az ünnepek alatt), vagy nehezen. Tegnap a buszról láttam A.-t és rögtön elő is kaptam a mobilom, hogy felhívjam és integessek, de aztán inkább mégsem hívtam. H.-val beszéltem, de semmi érdekes  sincs vele sem és J. is írt fb-n. Mindenki a végtelen hosszú januárban van elmerülve.
Az írással most sehogy sem állok, de igyekszem visszatérni a történetbe és hozni a folytatást.
Jó hétvégét mindenkinek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése