2018. január 21., vasárnap

A tökéletes álom

Hála a Frontinnak na jó nem Szuper jó álmom volt múlt éjjel. Szóval férjhez mentem (ami alapból annyira nem szuper és nem is mozgat meg) és szép színes ruhám volt, a pasim meg azt mondta, gyönyörű vagyok és ott voltak a családom tagjai, meg a barátaim is (A.-ra tisztán emlékszem) és az esküvő után a SAJÁT, gyönyörű lakásunkba mentünk haza.
Aztán felébredtem arra, hogy fázom, és már hajnalodik és rájöttem, hogy az egész csak álom volt. Sajnos.
Mondtam a pasimnak az álmot, ő meg tele szájjal röhögött, hogy ő ugyan a büdös életben nem fog elvenni feleségül (én meg valószínű a büdös életben nem mennék hozzá) és azt hogy gyönyörű vagyok, sem sűrűn mondja. Mert nem is vagyok az.
Ja, meg saját, szép lakásunk van és hogy a barátaim meg a család is mind együtt vannak. Tényleg csak álom, de annak nem rossz azért. Ennyit erről és jövő hétre elkészül a Still breathing új része.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése