2017. szeptember 16., szombat

Konkrétságok :D

Itt az ősz és el is ért minket az ilyenkor szokásos dögrovás. Pasim tök beteg, náthás, köhög, lázas is (ennek ellenére ment melóba és holnap is fog). Nekem is fáj a torkom, meg folyik az orrom.
De legalább már az a szédüléses izé elmúlt, remélem elő sem jön többet. A. és H. is hívott, hogy jobban vagyok e már. Jól esett, hogy megkérdezték. Én igyekszem jobban lenni. Majd meglátjuk  sikerül e.
Amúgy semmi érdekes nincs. Iszonyat hosszúnak tűnik ez a hét. Rohangáltam, mint valami pók a falon, időm sem volt semmire :(
De ígérem, befejezem az Örökké-t, meg lesz új is a Still Breathing-ben hamarosan. Bár megvallom, komolyan visszavetett, hogy az eddig megírt részek letörlődtek, vissza kell rázódnom az írásba.
És az alábbi video (ami amúgy szerintem rohadt nagy volt annak idején)ugrott be rögtön, mikor baktattam a turkálóba és a belvárosban, mellettem megállt egy nyitott tetejű fekete autó, benne egy kb. 20 éves kiscsajjal.

Honnan a francból van ennyi zséje valakinek?!?!
Még jó, hogy nekem nincs ennyi, mert biztos fejtörést okozna az elköltése :D :D
Na, ne legyünk anyagiasak, az nem vezet jóra :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése