2017. szeptember 11., hétfő

Gyönyörű, szomorú ősz

Nekem azt hiszem, az ősz a kedvenc évszakom. A lehullott levelek sárga, bordó és barna színe, a hangulat, a fáradt napsütés, a közelgő tél kicsit nyomasztó hangulata, valahol mind én vagyok. Nem az esős, párás őszt szeretem, hanem azt, ahol még süt a nap, de már érezni a változást, a készülődő téli álmot.
És ősszel van a szülinapom is nem mellesleg.
Amúgy most az antiszociálisnál, antiszociálisabb vagyok. Abszolut nincs türelmem senkihez sem. H., akit amúgy nagyon bírok, de mostanság csak azért jutok eszébe, hogy szívességet kérjen, mondjuk, kellően kiakaszt. Elmondom, leírom neki, hogy nem, nem érek rá a gyerkőcére vigyázni, vagy vele elmenni ide-oda, vagy más egyéb, de nem érti, mert ugyanúgy felhív és rám ír tizenhatmilliószor. Na, ehhez most nincs idegzetem bocs.
Reggel sikerült kifeküdni, vagyis elszédültem, franc sem tudja,hogyan. Nem emlékszem. Csak hogy felkelek, ver a víz, hányingerem van, szédülök, irtó szarul vagyok, aztán a fürdőszoba padlóján ülök és lesem a szétvert lábamat *-* Ez is csak velem eshet meg...
A pasim meg péntek este, mikor már nem volt túl szomjas, itt féltékenykedett. Sértett önérzetűre itta magát, vagy mi, mert kitalálta, hogy nekem SZERETŐM van. LOL :D És ezt onnan szűrte le, hogy valamelyik éjjel, állítása szerint, én hajnali kettőkor ültem a gép előtt és fb chateltem. Szerintem csak álmodta, de ha nem is, akkor valszeg az történt, hogy elfelejtettem kikapcsolni este a gépet és éjszaka eszembe jutott, megesik velem néha. Na, ő ezt gondolta úgy, hogy én a titkos pasimmal dumálgatok az éj leple alatt.
Jaj...kell is nekem szerető...vele sem bírok...
Szerelő, na az inkább kéne, mert elromlott a porszívónk *-*
Hétvégén kétnapos fasza rockfesztivál volt erre, de nem mentünk, mert esett az eső, és a pasim is melózott egész hétvégén. Nem írom, hogy nem frusztrált, de már megszoktam.
Pasim amúgy nemsokára egy egész hétre az ország másik végébe megy dolgozni, hát kibebaszott jó lesz :(
És ma van Dylan Klebold szülinapja :( :( :(
Ha elcsendesedik körülöttem ez a szeptemberi zűrzavar, szerintem megint kiolvasom a Napsugaram c. könyvet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése