2016. december 15., csütörtök

Csendes éj mi? Én meg elborulok, mint az ég!

Azért nem írtam idáig, mert dögbeteg voltam. Vagyok. Fáj a torkom, a fejem, a fogam, náthás vagyok, ráz a hideg, szóval nem vagyok a topon.
Meg attól sem, hogy már megint mit látok? A pasim egy konyak szőkével táncikál!! Pf...ki ez a ribanc már megint?! Kell nekem a szaros rock kocsma honlapját böngésznem :S
A kép nem túl éles, de azért szemem még valamennyi van, már amennyire ez a giganátha látni enged. Eh...ez szép... És én épp meg akartam dícsérni, mert megkérdezte, mit akarok karácsonyra, és hogy tud használtan laptopot. Jó, hát ez elkapkodott lépés lett volna. Majd előveszem és megkérdezem, van e hozzá fűznivalója, úgysem lesz, lefogadom.
A képet átküldtem J.-nek fékbukkon, véleményezze már ő is. Hogy azt látja, amit én. Majd ír rá valamikor. Amúgy hétfőn voltak itt a picurral! Jó volt kicsit dumálni, bár pár dologban még mindig szöges ellentét a véleményünk, de ő legalább még jelen van az életemben és az amúgy szűk baráti körömben, másokkal ellentétben.
A.-ra kicsit neheztelek, mert mióta Amcsiból hazajött, egy sort sem írt. Ráírtam, hogy mizu, és rövid tőmondatokban válaszolt, szóval nem volt csevegős kedvében, nem tudom, mi baja.
H.-val is összefutottam és röhögtünk egyet a hidegben, az utcasarkon. Megvolt annak is a feelingje. Bírom H.-t, klassz a humora, sulis korunkban is szétröhögtünk az agyunkat, annyi súlyosságot kitaláltunk.
Az írásom a betegségem miatt nem haladt, nem is vagyok benne biztos, hogy felrakom, nem tudom, jelen állás szerint az a véleményem róla, hogy nem publikálható. Vagy a betegség, meg a konyak szőke lédi elvette az önbizalmamat :/
És még mindig sehol sem tartok a karácsonyi vásárlásban...ajh..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése