2016. szeptember 14., szerda

Reped, törik, tönkremegy

A héten a telefonom is beadta a kulcsot, várható volt, legutóbb leejtettem és ettől a kijelzője tört be, szóval idő kérdése volt csak, de nem igazán hiányzott ez most nekem. Tegnap aztán fogta magát, letiltotta a kártyámat, nem lehetett a számokat beüti rajta, felidegelt. Még este fél 10-kor is itt tököltem velem, mert addigra kerítettem el ő a PUK kódot.
Fater adott egy kölcsön telefont, aztán ahogy anyagilag jobban leszek, veszek én is egyet. Addig ez tökéletesen megfelel. Igazából nekem is ilyesfajta kellene, nem okostelefon, nem bírom az okostelefont, felidegesít és nekem még a kijelzőt is sikerül betörni. Jó vagyok :S
Remélem a héten már semmi sem megy tönkre.
Előbb fel akartam hívni H.-t, mert üzent anyummal, hogy nem ér el, de nem vette fel a telefont, pedig jó lett volna megtudni, mi újság vele, meg a babával.
Pasim megint kikészít, a héten eddig mindig későn került haza.
Az exnek, akivel úgy volt hogy talán találkozunk, megírtam, hogy egyelőre nem érek rá, úgy tűnt felfogta, de ma meg neki állt hívni vezetékesen, mobilon stb., nincs kedvem vele beszélni, pláne nem találkozni, így nem vettem fel.
Az előbb meg egy pók mászott a lábamon, elő is hozta az amúgy sem kicsi pókfóbiámat.
Ahhh...ősz...kellemes napsütés...meg némi agyfaszság, plusz ideg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése