2016. szeptember 21., szerda

NBS

Tudod, mit utálok?!
Ha kihasználnak. Ha bank automatának néznek. Mondjuk, én vagyok a hülye, minek bízok meg olyanban, akit alig ismerek?! Az a baj, hogy túl jó a szívem és megesik olyanokon, akiken nem kéne. Példának okádék, ott van az a pusztulat nő, aki sötét, mint az éjszaka és a saját bevallása szerint is, csak ahhoz ért, hogy gyereket csináljon (no komment), bár a gyerekét nem ő neveli. Az arcomba zúdítja az életét, az összes nyomorát, kedvesen mosolyog, majd van pofája könyörgő képpel pénzt kunyerálni, én meg jó balek módjára adok egy keveset, mivel hogy nekem sincs. Nem tetszik neki, elégedetlenkedve kérdi is, ennyi az összes (na, akkor kellett volna megcsapni otthagyni), másnap meg már nem is köszön. Gőzöm sincs, mit gondoltam róla, miért álltam vele egyáltalán szóba, miért sajnáltam meg, de ez is egy fajta tanuló pénz volt. Pont aznap láttam régi kedvencemet, a Bosszú börtönében-t és ott mondják mindig, hogy NBS, vagyis ne bízz senkiben. Elméletileg én is tudom a leckét, akkor miért felejtem el időről-időre?!
Ja, ma összefutottam H.-val a boltban, épp a babával volt. Segítettem neki bevásárolni, és kicsit dumáltunk. A picilány tündéri, egész végig aludt. Ami viszont meglepett, hogy nem az apuka vezeték nevét kapta *-* Vajon miért?!
Amúgy itt a hideg, itt az ősz és megint tré minden. Éjjelenként szarul alszom, már hajnali 5-től ébren voltam és csak forgolódtam. Ráadásul pasim egyik lány haverja is meghalt. Ebben az évben már ő a harmadik, aki fiatalon és értelmetlenül megy el :( 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése