2016. szeptember 4., vasárnap

In progress, avagy Jeremy 2.0

A hétvége olyan gyorsan eltelt és holnap megint egy újabb hét veszi kezdetét. Az új dolgokat még nem szoktam meg, nem lesz egyszerű, de rajta vagyok a dolgon. 

A Wattpad meg egy csodás találmány, 44 követőm van és a Jeremy történetnek 1,2 K megtekintése volt eddig, sőt kaptam pár kommentet is, ami ritka esemény és amiknek nagyon örülök. Akik írtak, mind azt írták, hogy velük is megesett az iskolai zaklatás és hogy felkavaró, szomorú, de hasznos élmény volt nekik elolvasni Jeremy sztoriját. Arra gondoltam, átolvasom és javítok rajta, szerintem tele van helyesírási meg más hibákkal, szóval feljavítom kicsit, lehet rakok még képeket, stb. Most van hozzá kedvem. És tök jó, hogy elértem azt amit el akartam, hogy más is megértse, mekkora károkhoz vezethet, ha valakit a suliban bántanak, magányos és otthonában is mellőzött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése