2016. augusztus 21., vasárnap

Régi idők, gyertek vissza!!!

A borzasztóan szar általános iskolai fizikai-lelki bántalmazásokon és az oda járó, azt elkövető faszfejeken, meg a gyakorlati hely alkalmazottain és az ott történt megaláztatásokon kívül szerintem egész okés volt a gyerekkorom. Sok minden hiányzik, ami most már nincs. Nem lehet.
Visszaidézve:
- A régi nyarak hangulata.
- A haj és ruhakatasztrófák, amikért senki sem szólt, mert mindenki úgy járt.(ahh a kedvenc Coca-colás fehér pólóm, egy hozzá abszolút nem illő piros-khaki mintás szoknyával...felülmúlhatatlan...)
- A családi nyaralások, sátorral, vagy kempingben, közös zuhanyzó-ahol bazi nagy pókok voltak, de a nyársalások, csavargások mindent feledtettek. Vagy mikor fater bepattant a kocsinkba és mentünk amerre láttunk. Hegyet másztunk, patakokban köveket gyűjtöttünk.
- A mamámnál töltött nyári napok, mikor az akkori barátnőkkel bunkert építettünk, egész nap a játszótéren lógtunk.
- Azok a mamámnál töltött reggelek, mikor az ágyban walkment hallgattam. Full hangerőn mentek az akkori kedvenc számaim.
- Mamám pörköltje, rántott húsa, sütijei és hogy olyan jóban voltunk.
- Mikor papám elővette az ő régi kedvenceit és egész délután lemez játszót hallgattunk.
- Hajnalig lestem az akkori Music Tv-t (headbangers ball, Beavis and Butthead,Greatest hits, egyebek)
- Anyum hétvégente hamburgert és sajtos-tejfölös lángost hozott reggelire.
- A hétvégi piacos bevásárlások.

- Szabad strandolás hülye fürdőruhában, közben szólt a zene.
- Mikor titkos szép idézetes képeslapokat küldözgettem annak a fiúnak aki tetszett a szakmunkás osztályból és meg voltam győződve, hogy nem tudja ki vagyok. Valószínűleg tudta, de pont leszarta :/
- A nagy röhögések suli utáni haza úton A.-val és H.-val, meg néha E.-vel is (vajon mi lehet vele, évek óta nem hallottam róla).
- A régi regényeim és az akkori naplóim, amiket mamám sajna csak úgy szemétre dobott.
- Amikor gondtalanul énekelgettem a Green Day-től azt, hogy :Bite my lip and close my eyes, take me away to paradise...anélkül, hogy teljesen értettem volna, miről szól a dal :D
- A szabadság érzése, amit azóta sem tudok újra tapasztalni.
És még sorolhatnám...Számomra a régi dolgok jóval vidámabbak és

élhetőbbek voltak. A mostaniak meg...oké van egy-két jó oldala is a mai időknek, de nekem hiányzik a múlt. Bár biztos jó lehet annak is, aki teljesen elégedett a jelenben...Irigylem ...Bár nekem is ennyire menne.

Ja, voltam bent H.-nál. A baba tündéri, de olyan picike. A neve végül nem Zsófia Alexandra, hanem Lara Norina lett.Szerintem azóta már haza is mehettek.

A pasim meg két napja kiállhatatlan, gőzöm nincs miért.Hazajön jókedvűen, aztán bekattan és ordítozik, vagy nem is szól hozzám. A telefonszámlánk is indokolatlanul magas lett ebben a hónapban, pedig én nem beszéltem senkivel sem sokat. Távol álljon tőlem bármilyen gyanúsítgatás, de anyum szerint a körmére kellene nézni.Hát nem tudom, most nem érzek rá indíttatást.

És a legfontosabb-majdnem kihagytam!!!- anyumnak semmi baja!!!!!A vizsgálatok negatív eredménnyel zárultak!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése