2013. június 15., szombat

Keserédes

Tegnap akartam írni , de egyrészt kurvára fájt a fejem, másrészt olyan sírós féle volt a hangulatom. Valaki, akit nagyon szeretek most lezárt egy fejezetet az életében és új kezdet előtt áll. És ez hatással lesz az én életemre is. Tudom, hogy ami hamarosan jön az sokkal jobb lesz mint ami volt, de akkor is változás és én elég rosszul viselem a változásokat. Rájöttem, hogy ami volt, nem is volt olyan nagyon rossz, mint ahogy hittem...
Ebből úgysem ért senki se egy szót sem, szóval...
Most pár napig szar lesz a hangulatom, aztán majd szép lassan előre tekintek.
Ja, és valaki ismét felbukkant az életemben, olyan ember, akiről már kb. 10 hónapja nem  hallottam és azt hittem soha nem is fogok  Erre most meg rácáfolt. Tök jó!
És végre, itt a nyár is.
Örvendezzünk!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése