2013. május 3., péntek

My new hair oh yeahhh

Igen, igen, igen, egy időre letudva!!!!!!! A nők többsége szeret fodrászhoz járni, de én nem. Nálam nem téma a sok színes hajú, hajcsavarós, pongyolás öreg néni között való flangálás és pletyka. De tényleg. Ez van, most mit csináljak ?!
Mindenesetre egy darabig most nem kell megint menni. És szép hajam van, kb. még 3 napig, amíg az eső (ami most is esik persze) meg az hogy elfekszem tönkre is teszi.
Az a gáz velem (sok sok egyéb mellett), hogy igazából azon kevesek közé tartozom, akiknek szinte semmilyen haj nem áll jól. A hosszú hajtól hajléktalan kinézetem van, mert a hajam se nem egyenes, se nem hullámos, a kettő közti ratyi átmenet. A rövid haj még csak csak elmegy, illetve elmenne, de a faszomnak sincs kedve naponta beszárítgatni, kivasalgatni stb. Max. ráhajítok egy kis vaxot oszt csá. Irigylem ám azokat, akik úgy vannak össze rakva hogy van kedvük, idejük minden napra kifogástalan hajat kreálni (meg sminket, meg ruha összeállítást, na igen ők az igazi nők, én csak bóvli vagyok eh).
Öh, röviden ennyi volt a frizurámról alkotott messzemenő véleményem.
Sötét van és kint esik és semmihez sincs kedvem. Raktam valamelyik nap új részt a blogomba (Jeremy), szóval tessék olvasni azt is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése