2013. május 9., csütörtök

Bejegyzek csak úgy, kicsit torokfájósan

Tudod mit utálok ?!
A járdán közlekedő bicikliseket!!!Vagy robogósokat (mert olyanok is vannak). Komolyan, már a faszom (jaa az nincs is) ki van velük. Nem zavarja őket, hogy ahol mennek az a járda, ismétlem JÁRDA és én sem megyek ki a forgalomba, az úttestre sétálni. És még ők néznek csúnyán, mert merek a járdán közlekedni és nem ugrok azonnal kommandós mozdulatokkal valamelyik útszéli bokorba, ha feltűnnek.
Amúgy megvagyok. Csak fáj a torkom és tré a közérzetem. Tiszta vicc mindjárt nyár én meg beteg vagyok.
A jó állású hajam persze már a múlté, most ilyen bundesliga frizkóval nyomulok sajnos, amin nem sokat segít a hajvasalás sem. Hát ez van, ezért utálom a rövid hajat.
A héten raktam új részt a Jeremy blogba és előre láthatóan péntek-szombat magasságában lesz még rész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése