2013. március 1., péntek

Nah, fuck you!!!

Úgy érzem, még mindig széllel szemben megyek és mindenféle kudarcok érnek. Avagy azért mert hülyén nézek ki, még nem vagyok hülye (annyira) de sokan azt hiszik.
Azt mondják itt a tavasz, én meg ennek sem tudok örülni. Írni kellene valami ütőset, amiben benne van minden, de képtelen vagyok rá. A Jeremy még megy de az is azért mert baromi lehangoló, olyan mint én.
A pasim tegnap egész este rajtam poénkodott. Nem provokáltam, nem szóltam be neki, mégis én voltam a humor tárgya.
Az elején még én is nevettem, de utána már nem volt vicces.
Nincs kedvem semmihez sem.
Annak a faszfejnek meg, aki kb. 3 napja szám nélkül csörget, és ha felveszem bele liheg vagy leteszi, üzenném hogy tolja már fel a seggébe a telefonját ahelyett hogy engem hívogat, de előtte állítsa rezgőre és csörgesse magát 7/24-ben.
Tudom ki vagy gyökér és a kurva anyád !!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése