2013. március 12., kedd

Ahwww Billie baby

Uhh bakker, ütős ez a video. Most már értem miért nem engedtek el az őseim egyetlen Green Day koncertre sem :D :D :D
Lettem volna párszor a padló helyében. Ahwww :P
Komolyan gyerekek, én csorgó nyállal néztem. Oké, perverz vagyok eh :P
Billie Joe...hm régi szép idők, mikor általános sulisként odáig (meg vissza) voltam tőle meg a GD-től. Meg aztán középsuliban is. Hehe volt pár Green Day pólóm (egészen pontosan 3)és mindenhova Dookie feliratokat véstem, meg a padot tele írtam a banda dalaival. És a barátnőimmel hosszú percekig legeltettük a szemünket a Bravo újság azon kiadásán, ahol Billie levetkőzött és mindent lehetett látni. Asszem az az újság meg is van valahol :)
Imádtam Billie Joe-t.
És most is jó pasi 41 évesen, meg elvonókkal a háta mögött, két tizenéves gyerek apjaként. Még akkor is totál hot, mikor pasikkal smárol (az is szexi).
Igaz, a zenéjük már nem nekem szól, valami eltűnt belőle ami anno jó régen átsegített a minden napokon, a sulis szarságokon, elérhetetlen szerelmeken, csalódásokon stb.
GREEN DAY SAVE MY LIFE!!!!
Dookie, Nimrod, Insomnia 4ever!!! Bár csak újra az a lázadó együttes lennének akik voltak (és nem azok akik környezetszennyezésről meg háborúkról rizsáznak meg U2-vel komálnak le meg ilyen nyálas tini picsa dalokat nyomnak mint pl. Kill the dj vagy mi az íz). Persze ez lehetetlen, hiszen mindenki változik, de azért király lenne még egyszer bevadulni a Bascet case, a She, a 2000 ligthyears away, vagy a When I come around ütemeire.
Olvastam valahol egy idézetet, ide illik. Miszerint az ember akkor öregedik meg igazán ha már csak a nosztalgiának él. Hm :/ Átgondolandó...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése