2013. március 10., vasárnap

Majdnem fordítás XS

Tartozom nektek egy fordítással amit néhány bejegyzéssel korábban ígértem. Az a helyzet hogy elkezdtem egy sztorit, de végülis meggondoltam magam.
A történet egész tűrhető volt, de olyan fatális dolgok voltak benne hogy nekem égett volna a pofám ha ilyet elétek tárok. Pl. a csaj elmegy nőgyógyászhoz kiderül hogy terhes. 5 hetes és a doki megmondja a nemét (áuuu), vagy három hónapos terhesen már érzi hogy rúg a kicsi (uhh)  stb.
Bizonyára terhességben teljesen járatlan egyén írta ezeket a sorokat mert nekem kiégett a retinám tőle. Pedig amúgy nem lett volna olyan bitang rossz, sőt az egyik részben egy igen-igen durva tömegszex jelenet is volt (amit - mily meglepő - még élethűen is ábrázolt az író).
Azonkívül be sem volt fejezve, olyat meg minek fordítsak aminek nincs meg a vége ?!
Úgy hogy új sztori után nézek. Addig meg kaptok egy új részt a Jeremyből. Lehet hogy ez is fatality de még a tűrhetőbb fajtából.
A jövő hetem is sűrű lesz, tele meghatározó dolgokkal. Kérem a drukkokat és a pozitiv energiát thanx.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése