2018. október 15., hétfő

Nagyon nem mennek a dolgok most

Plusz idegbeteg vagyok kicsit és kb. négy nap őszi vakációra lenne szükségem :D 
A. rám írt, hogy bocs, amiért eltűnt, de rossz volt a laptopja, nem volt internete, ööhm, tudjuk *-* 
Épp kezdtem örülni, hogy hiányoztam neki, de hamar bebizonyosodott, hogy erről szó nincs, azért írt, mert korszakalkotó ötlete támadt, amihez segítségre lenne szüksége. Mégpedig hogy -és most őt idézem szó szerint-összerántsunk egy osztálytalit!!!!
WTF? A. mióta ilyen ügybuzgó? A suliban sosem erről volt híres, sőt abszolút passzív volt minden téren és én sem bírtam elrángatni egy szórakozó helyre sem, mert mindig kategórikusan elhajtott, illetve egyszer megígérte, de aztán nem jött el mi meg H.-val és az akkori pasimmal egy csomót vártunk rá, hívtuk is, de nem vette fel, aztán hétfőn mikor kérdőre vontam, közölte, hogy nem volt kedve.
Azonkívül A. is kb. annyira volt népszerű középsuliban, mint én. Vagyis semennyire. Jó, hogy a dupla pasizásnak köszönhetően megnőtt az egoja szarkazmus kikapcsolva.
Hát hogy őszinte legyek, nekem egyáltalán nincs kedvem ehhez az osztálytalálkozóhoz, az általános iskolait is kihagytam, mondjuk ritka tré osztályom volt, plusz sulis zaklatás, szóval nem lett volna annyi pénz a földön, amiért elmentem volna oda. A középiskola még okés is volt addig, amíg egy másik osztállyal össze nem voltak minket és az osztály tele lett undorító, kavarós ribikkel, akik mások megalázásával töltik az idejüket, meg persze jónéhány seggfejjel is. Szerencsére akkorra már volt akkora pofám, hogy nem hagytam magam, de mások-akiknek meg nem-szenvedtek ettől a csokornyi idiótától.
Arra viszont emlékszem, hogy ballagás után K. és Cs. a két legnagyobb ribi még hetekig hívogatott szám nélkül telefonon és ha felvettem trágárságokat mondtak bele.
Így én örülök, hogy magam mögött hagytam ezt és igazán nem érdekel, mi történt velük, vagy akár mással az osztályból.
Szóval köcce nem érzem szükségét egy ilyen összeröffenésnek, kihagynám, ha nem gáz.
Egy srác volt, aki tetszett, de róla annyit tudok, hogy Svédországban él, oda nősült, ilyen kicsinységért, mint osztálytalálkozó, meg nem fog hazautazni. A többiek meg nem érdekelnek, páran ismerőseim a fb-n, de kapcsolatban nem vagyok senkivel, A.-n és Á.-n kívül, már ha ezeket a ritka felbukkanásokat kapcsolatnak lehet nevezni.
Megírtam hát A.-nak, hogy annyira nem pártolom az ilyesmiket, de ő csak szervezkedjen nyugodtan. Nem örülhetett nagyon ennek a passzivitásnak, mert elköszönt azzal, hogy az egyik pasija hívja.
Ja és megint penészedik a lakás. Sajna mióta nincs non-stop nyitva az ablak, visszajött a penész,engem keserítve.
El akarok költözni innen, minél hamarabb, addig meg penészirtok ezerrel.
Aztán egyszer majd ott tarthatok én is, mint R,-ék, akik most foglalóztak le egy cool kis házat a környéken.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése