2018. október 11., csütörtök

Álom, ősz és új kedvencem, a laptopom

Éjjel azt álmodtam, hogy egy azon napon találkoztam A.-val és Sz.-el és mindkettőnek jól megmondtam a magamét,amiért így lelépett és eldobta a barátságunkat.Álmomban mindkettő bocsánatot kért...Na ja, jó is lenne, azt hiszem ezek a hajók már elmentek. Meg túl is léptem rajta, csak álmomban visszalátogatnak, kb. mint exeim XD
És megvan a laptopom!!!!!!Hamarabb kaptam meg aminek igazán örülök, mert kezdtem kikattanni a gépem lassúsága miatt és néha inkább be sem kapcsoltam, mert dühített, hogy annyira tetű.!Imádom az új laptopot, villámgyors és mindent betölt, nem áraszt el kéretlen reklámokkal, meg felugró baromságokkal. Egyelőre még barátkozok vele, meg kell szoknom hogy nincs egér pl. Vicces lehet, de én ilyen lassan haladok a technikával.
Más új nincs velem, olyan hosszú a hét, főleg hogy még a szombat is munkanap, de legalább a meleg visszatért, és olyan az ősz. Ilyenkor jó sétálni a parkban a színes falevelekkel ékesített fák alatt.

2 megjegyzés:

  1. Veled örülök az új laptopodnak! :) Én még ott tartok az enyémmel, hogy gyakran dicsérem... megköszönöm neki, hogy ő is küzd és nem hagyott még cserben :D
    Szóval át tudom érezni az örömödet! :)
    És most már még jobban várom a Still B. folytatását!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kedves sorokat :) Kellett már ez az új gép, a régin sajnos lassan lehetetlenség volt bármit is csinálni.
      Igen, ismerős amiről írsz, én is már a végén azt is megköszöntem, ha bekapcsolt :D
      Igyekszem az új részt hozni, tényleg. Köszönöm a türelmed :)

      Törlés