2016. március 17., csütörtök

Egy váratlan és rövid pillanat Mr. Népszerű közreműködésével

És minek után itt rinyáltam Mr. Népszerűről,  tegnap találkoztam is vele! Most mondja valaki, hogy nincsen sors szerűség...
Szabályosan majdnem bele futottam. Nem is tudom, melyikünk lepődött meg jobban. Köszöntünk egymásnak és mindenki ment tovább.
Persze ez valahol érthető, mi a francról dumálgassunk, ezer éve már, hogy ami köztünk volt, lezárult.
Meg kell valljam, alaposan megváltozott, a hosszú haj, piercing már a múlté, de még jól nézett ki persze, csak már más volt, de nem is várható el senkitől, hogy ugyanolyan maradjon örökké.
Azért lopva hátra néztem, de már akkor befordult a sarkon.
Fura, mert mikor legutóbb láttam, meg mikor a közösségin lájkolta a képemet, sokkal nagyobb szívdobogást kaptam. Most ez elenyésző volt. Lehet, hogy lassan eljön az idő, hogy ténylegesen semmi hatással nem lesz rám a fickó?
Mondjuk így nagyon sok év után ideje is lenne *-*
És kurvára értékelném azt is, ha nem fájna a fogam...

1 megjegyzés: