2015. augusztus 22., szombat

Mindenféle vélemények, szenvedések

Konzekvencia...A pasimnak lehetne akármilyen cool haja, akkor is gyopárul tud viselkedni. Pont.

Szerintem fáj a vesém, ami kurva jó, mert már volt egyszer vesekövem és azt a fájdalmat nem kívánom senkinek sem (meg az utána következő több órás kórházi bent létet sem, infúzióval a karomban, a szomszéd ágyon lévő nénikét meg ott élesztették mellettem újra sikertelenül...),
Hogy tudok én felfázni nyáron bakker?! Ah.

Ma amúgy sem voltam a topon, mert az ebédre szánt makarónit sikerült a mosogatóba borítanom (taps-taps), aztán meg véletlenül sót raktam a kávémba.
Na az volt az a pont, mikor szerintem le kellett volna feküdnöm és már mást nem csinálni aznap. De persze nem tettem ilyet.

Ja, Sz. azt mondta, hogy hétvégén találkozunk, de nem tudja pontosan mikor, mert a pasijánál lesz pénteken. Azt mondta majd hív, ehhez képest cseszett felhívni és véletlenül sem a pasijánál volt, hanem a rock kocsmában (az én pasim össze is futott vele épp egy fickót fűzött, hogy hívja már meg piára). Erről ennyit.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése