2015. február 13., péntek

Tavaszelő? Remélem.

Hello!

Nagyon köszönöm a kommenteket, úgy örülök, hogy az unalmas tartalom ellenére, benéztek a blogra és írkáltok is :)
Hálás köszönet :) :) Nagyon nagyon jó, hogy itt vagytok!!!

Olyan csodaszépen süt a nap :) Remélem végre lassan itt a tavasz!!!

Ma reggel egy csomót beszélgettem egy kedves ismerőssel. Azt hittem hogy valamiért haragszik rám, mert mostanában sosem állt meg, csak köszönt és ment is tovább. Jó tudni, hogy ez nincs így. 

Holnap Valentin nap, de nem csinálok belőle nagy ügyet, amúgy sem volt sosem stílusom giccses ajándéközönt ömleszteni a pasimra, ő kb. 80% hogy nem vesz semmit, hiszen karácsonykor sem kaptam ajándékot. Én azért veszek neki valamit, egy csokit, meg valami illatszert, az mindig betalál. Gondolkodtam, hogy írok neki egy lapot, de aztán letettem erről. Ne vigyük túlzásba a dolgokat :S

A hét amúgy tök átlagosan telt, eddig nem volt semmi kirívó, remélem hogy ezután sem lesz,főleg mert péntek 13.-a van és ez a dátum nekem többnyire nem szerencsés. Most jó ez a nyugalom, nem kéne felborulnia. Nincs túl jó kedvem, de rossz sem, úgy el vagyok és kész.
A héten meg tuti lesz új rész a másik blogba, ígérem.

1 megjegyzés: