2015. február 17., kedd

Szél, Valentin nap, barátság, meg buszmegálló

Köszönöm a kommentet, mint mindig most is örültem neki :) :) Lesz új rész a héten a másik blogba is !

A pasim mégsem felejtette el a Valentin napot! Kaptam édességet és illatszert, örültem :) Annak már kevésbé, hogy utána lelépett bulizni, de hát ne legyünk elégedetlenek ugye...

A tegnapi jó idő a múlté, hideg van, fúj ez a rohadék szél és én fázom. Reggel belefutottam Sz.-be váratlanul és olyan örömmel ugráltunk egymás nyakába, mint a tinicsajok :P Van, hogy nem értek vele egyet, de bírom Sz.-t és hát az milyen unalmas lenne már, hogy ha folyton egy véleményen lennénk nem ?!

Tegnap meg álltam a buszmegben, mikor oda lépett hozzám egy papa és megtudakolta hogy melyik buszt várom. Mondom neki melyiket, erre vissza kérdez:és elment már?
WTF????! Mi van?!
Mire nagyon értelmesen néztem rá, nyilván ha ott állok és várom, még nem ment el. De majdnem mondtam neki, hogy igen elment, mert hogy hülye kérdésre hülye válasz...

1 megjegyzés: