2013. április 1., hétfő

Boldog nyuszit mindenkinek!!!!!!!!!!!!

Nah, lassan véget ér az idei húsvét is. Mondjuk én évek óta nem tartom, elég volt kisebb koromban, mikor kiöltözve kellett várni a már erősen ittas locsolkodókat, meg azokat az osztálytársakat, akik a suliban lealáztak, de húsvétkor mindig jöttek pénz vagy pia (vagy esetenként mindkettő) reményében. Utáltam!!!
Szóval elég átlagosan teltek ezek a napok is, oké a szűk családi kör meglocsolt de ennyi, kaptak tojást is szóval nem lehet panasz.
A tv-ben szokás szerint ugyanazok a műsorok mint karácsonykor, meg mint minden hétvégén (vagy Shrek, vagy Madagaszkár, vagy Jégkorszak stb.). De azért találtam magamnak egy nézhető filmet.

Igaz, a lényegről lemaradtam, mert párom mindenáron a Madagaszkárt óhajtotta nézni (nem mintha bajom lenne vele de már kb. 25x láttam). Mindegy, mert youtube-n fent van a film és amint tudom megnézem teljes egészében.
http://www.port.hu/gyozni_fogunk_drommenwe_shall_overcome/pls/w/films.film_page?i_film_id=113373
Mára ennyi telt tőlem, de a héten még jön egy új rész a Jeremyből (ami köztudottan gyilkos zene, legalábbis egyesek szerint), meg még ide is firkálok biztosan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése