2013. április 5., péntek

Akik megértik

Azt amiről írkálok :) Azt hiszem egy író (vagyis inkább irogató) ember számára nincs nagyobb öröm, mikor valaki kommentet fűz irománya egyes fejezete után. Ilyenkor mindig elégedett mosoly szalad a számra és azt mondom magamban : bakker ezért megérte ! Meg hogy ezt persze nem hittem volna. Hogy valakinek pont ezek az elvont, sötét dolgok keltsék fel az érdeklődését, mikor a világ alapjában véve nem erről szól. És hogy ha nem haladsz a korral, lúzer vagy és gagyi, béna és égő :/
De ezt megcáfolni látszik, a Jeremy blogba mind itt a blogspoton, mind a neonon (igen, igen, oda is felraktam pedig tudom hogy ott általában nem ilyen művek szerepelnek) érkezett hozzászólás.
Nagyon nagyon örülök ennek, hiszen alapjában ezért is csinálom, hogy valaki olvassa. Ha magamnak írnék, akkor nem raknám közszemlére.
Köszönöm kedves Névtelen (ajj de rossz így leírni, szívesebben nevezném nevén őt) és kedves Zifoe (akinek szintén nem tudom a rendes nevét, de tuti hogy egy jófej csaj lehet és van bennünk pár közös). Jobbá tettétek a napjaimat ezzel !
És érdemes benézni Zifoe blogjába mert, hozzám hasonlóan ő sem a divat dolgokról (és nyálas fiúbandákról) ír.
http://fagy.blog.neon.hu/
Jövő hét elején hozom az új Jeremy részt.

1 megjegyzés:

  1. Szia! :D
    Oh hát könnyekig vagyok hatódva, a reklámról nem is beszélve! ;P beleolvastam a blogodba, ebbe itt, és meg kell, hogy mondjam, jó dolgokat írsz le, és a zenék is nagyon tetszenek! :D A többségét ugyan nem ismerem, de néhányba belehallgattam, és amint több időm lesz, biztosan végig is olvasom, hallgatom az egészet. Ahogy észre vettem, nem két részt kell bepótolnom! :P Nem tudom, nekem lenne-e energiám, meg bátorságom egy ilyen személyes blogot vezetni. Kicsit nagyon nem szeretek magamról beszélni. De azt elárulom, hogy Zita a becses nevem. :D
    Köszönöm a történetemhez főzött kedves szavakat. A helyzet az, hogy mélységesen meg vagyok döbbenve: én nem tartom az egészet ennyire... jónak. :)
    De persze jól esik.
    Basszus, de örülök, hogy egyet értünk a nyálas fiúbandákról. Épp a minap akartam olvasni vmit a neonon, erre mindegyik ilyen 1D-s meg Justinos. Borzasztó. Meg is untam a dolgot.
    További szép hétvégét.
    Pus

    VálaszTörlés