2013. február 11., hétfő

Megint 100

Tudom hogy unjátok, engem szórakoztat. Íme még 100 kérdés-válasz. Bár sok olyan van ami az előzőben is szerepelt, de segáz. Ja és raktam fel új részt a Jeremy-be :)01 ~ Milyen telóm van? Alcatel.
02 ~ Van e testvérem? Van.
03 ~ Szerelmes vagyok?
Fogjuk rá.
04 ~ Tetszik most valaki?
Pasim pl.
05 ~ Kapcsolatban vagyok?
Igen.
06 ~ Boldog vagyok?
Kibebaszottul de nem...
07 ~ Csalódtam már valakiben?
Sok mindenkiben.
08 ~ Volt már lelkiismeretfurdalásom?
Persze..
09 ~ Kedvenc számom?
Öööö jelenleg ? Hát pl. Bullet for my valentine - all these things
10 ~ Kedvenc színem? Zöld, bordó, fekete.
11 ~ Milyen zenét hallgattam utoljára?
Flyleaf Cassie.
12 ~ Mi a kedvenc gyümölcsöm?
Barack, banán (nem rosszra gondolni), alma.
13 ~ Elégedett vagyok magammal?
Nem nagyon.
14 ~ Kedvenc helyem?
Sok van, ahol csend van és lehet gondolkodni.
15 ~ Van piercingem? Nincs
16 ~ Van tetkóm?
Van.
17 ~ Tél vagy nyár?
Nyár.
18 ~ Tavasz vagy ősz?
Ősz.
19 ~ Van olyan ember akit utálok?
Van pár.
20 ~ Milyen színű a szemem? Barna 
21 ~ Mi a hobbim? Írás.
22 ~ Mi a kedvenc mesém?
Frakk, Kockás fülű nyúl, Vizipók.
23 ~ Dohányzom?
Nem.
24 ~ Milyen színű a hajam?
Barna.
25 ~ Mikor van a névnapom?
December.
26 ~ Mikor van a születésnapom?
Ősszel.
27 ~ Melyik a kedvenc csokim?
Bármilyen csokoládé jöhet kivéve a mentás csokit mert az bloeeeh....
28 ~ Van házi állatom? Nincsen :(
29 ~ Kedvenc film?
Sok van.
30 ~ Féltékeny típus vagyok? Közepes mértékben.
31 ~ Haragtartó vagyok?
Igen.
32 ~ Legjobb barátnőim neve?
J. meg A.
33 ~ A saját hajszínem mellett tetszik még a :
Fekete.
34 ~ Milyen színű telefonom van?
Fehér.
35 ~ Kedvenc parfümöm neve?
Far away, Jacomo (szerintem nem így írják).
36 ~ Kedvenc mesehősöm neve?
Kockás fülű nyúl.
37 ~ Kedvenc édességem?
Minden édességet szeretek.
38 ~ Van valami betegségem?
Igen.
39 ~ Kedvenc italom?
Koktélok (vodka-narancs, fehér orosz pl.).
40 ~ Kedvenc ételem?
Milánói makaróni, túrós tészta, rakott kel, rántott sajt.
41 ~ Babonás vagyok? Egy
egészen kicsit.
42 ~ Mi jellemez a legjobban?
Lehangolt.
43 ~ Voltam már külföldön?
Hát nem.
44 ~ Mi a kedvenc tantárgyam?
Magyar irodalom meg lyukas óra :D
45 ~ Milyen színű a tolltartóm?
Már nem járok suliba de a legutóbbi tolltartóm asszem pink és lila mintás volt.
46 ~ Szeretem az ékszereket?
A szép gyűrűket igen.
47 ~ Kedvenc éttermem?
Van pár.
48 ~ Tettem már olyant mérgembe amit megbántam?
Igen.
49 ~ Hogy hívják a macskámat? Nincs macskám.
50 ~ Milyen fajta macskám van?
Semmilyen.
51 ~ Kedvenc márkáim?
Nokia telefonban pl. Audi autóban.
52 ~ Milyen filmet néztem utoljára?
Ööööhhh...Rambo talán (mert ez az én harcom hehh).
53 ~ Milyen sorozatot néztem utoljára?
Amcsi motorok asszem....
54 ~ Most nézek valamilyen sorozatot vagy filmet? Sorozatot, pl. Eltűnt vagy Rémálom a szomszédban.
55 ~ Melyik a kedvenc TV csatornád? Discovery
world, Investigation Discovery.
56 ~ Mit csinálok most?
Ülök a gép előtt.
57 ~ Mitől félek?
Magány, kudarcok, mély víz, magasság, szűk helyek, pókok, rovarok, hamis kutyák...
58 ~ Telefonról is facebookozok?
Nem.
59 ~ Laza vagy elegáns vagyok? Laza.
60 ~ Van olyan barátom akit külföldön ismertem meg?
Nem hívnám barátnak, inkább ismerős.
62 ~ Ki/kik ők?
Egy srác Erdélyből.
63 ~ Fogok még velük találkozni?
Nem hinném.
64 ~ Kedvenc virágom?
Rózsa.
65 ~ Kedvenc fiú nevem?
Hunor, Nimród, Milán, Máté, Gergely van sok.
66 ~ Kedvenc lány nevem?
Júlia, Léna, Kincső, Bernadett.
67 ~ Milyen embereket ítélek el?
Bunkó, arrogáns, gyökér.
68 ~ Szeretem a horror filmeket? Nem.
69 ~ Melyik a kedvenc ünnepem?
Nincs kedvenc ünnepem.
70 ~ Ért már olyan tragédia amit sose felejtek el?
Persze.
71 ~ Voltam már kórházban? Voltam
.
72 ~ Hányszor?
Hát kb. 2-3x.
73 ~ Minden nap iszok kávét? N
api 2x.
74 ~ Kedvenc zeném?
Rock!!!
75 ~ A külső vagy a belső számít nekem?
Is-is. De inkább a belső.
76 ~ Mi leszek ha nagy leszek?
Felnőtt. De amúgy már nagy vagyok.
77 ~ Kit tisztelek a legjobban facebook ismerőseim körül?
Senkit.
78 ~ Várom a nyarat?
Ja.
79 ~ Szoktam káromkodni?
Sűrűn és rondán.
80 ~ Szoktam sminkelni?
Ritkán.
81 ~ Szerintem mi a legfontosabb ezen a világon?
Hogy szeressenek és viszont szerethessek, valamint az egészség.
82 ~ Szerintem mi a legjobb a nyárban?
Jó idő, fagyi, séták.
83 ~ Szerintem mi a legjobb a télben?
A télben nem sok jó van szerintem max. a hó az ablakból nézve. Ja meg a forralt bor a karácsonyi vásárban.
84 ~ Van olyan hobbi amire járni akarok?
Most nem jut eszembe semmi.
85 ~ Játszok vagy játszottam már valamilyen hangszeren?
Nem.
86 ~ Jártam vagy járok e valamilyen táncra?
Nem.
87 ~ Gondolkodtam már azon, hogy törlöm e a facebook-ot?
Már töröltem régen 1x, de újra regisztráltam.
88 ~ Hiszek a világvégében? Nem.
89 ~ Rúzs vagy Szájfény? Egyik se
.
90 ~ Meddig szoktam aludni?
Nem túl sokáig kb. 7-ig.
91 ~ Mikor szoktam aludni menni?
fél 10-10.
92 ~ Milyen színű pulcsi van rajtam?
Piros-vajszín csíkos..
93 ~ Milyen színű nadrág van rajtam?
Sötétkék.

94 ~ Van a szobába növényem?
Nincs.
95 ~ Mit csináltam nagy részben ma?
Ügyet intéztem, csekket befizettem, elmosogattam, kicsit depiztem, telefonáltam.
96 ~ Hosszú vagy rövid hajam van?
A kettő közt.
97 ~ Milyen színű a falam? Zöl
des sárga.
98 ~ Kiről van poszter a falamon?
Abból már kinőttem.
99 ~ Ütöttem e már meg valakit?
Aha.
100~ Hány óra van most?
Perpill 13:14.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése