2015. március 24., kedd

Pezsgős hétvége, két film,na meg a fogam

A hétvégém eseménytelenül telt, nem csináltam semmi különöset. Vagyis pasim névnapjára koccintottunk pezsgővel. Szerintem nagyjából az az egy alkohol van, amit még meg tudok inni gyomorfájás és hányinger nélkül. A pasimnak viszont fejfájása lett tőle :D

Láttam két filmet a Sundance-n. Az egyik címe "Nem jövök vissza". Orosz vagy kazahsztáni film már nem emlékszem. A főszereplő csaj Anja, egyetemen tanít és viszonyt folytat egyik professzorral, Belekeveredik egy bűncselekménybe és bújkálnia kell. Szerencsére kislányos külseje miatt elhiszik,hogy csak egy 15 éve lány és elhelyezik egy gyerekotthonban. Itt találkozik Christinaval és barátságot kötnek. A kislány elhatározza hogy elszökik a nagymamájához aki nagyon messze lakik. Anja is vele tart az úton. Elég durva érzelmi hullámvasút a film, szól barátságról és az új élet lehetőségébe való kapaszkodásról. Én végig reméltem, hogy boldog lesz a befejezése, de...

A másik film a "Chrush", amiben egy 8 éves kiskölyök beleszeret a tanárnőjébe, még gyűrűt is ad neki, de sajnos a tanárnő más gyűrűjét hordja, ugyanis barátja van, aki egy bunkó és akit ez a kisgyerek (aki mellesleg okos és nagyon aranyos) durván ráállít a szopórollerre...


Ja és voltam a fogászati ambulancián. Hogy miért ? Mert szeretem a kihívásokat és mert egy hős vagyok XD Amúgy nem gyengén féltem (mint mindig,mikor fogorvoshoz kell mennem)
Az orvos megnézte, megkopogtatta, de nem látott semmit. Szerinte inkább be van gyulladva az ínyem, menjek a körzetis dokimhoz. És persze még mindig nem kizárt hogy gyökérkezelik majd. Jól jártam...




2 megjegyzés: