2015. március 20., péntek

Napi gyöngyszemek

Szóval tavasz van és madárcsicsergés, meg minden szép és jó, leszámítva, hogy olykor bele áll a fájás a fogamba *-* Még nem elviselhetetlenül, de tudom, hogy előbb-utóbb el kell mennem fogorvoshoz és szembe kell nézni a legnagyobb fóbiámmal...a gyökérkezeléssel...ha rágondolok is fájdalmat érzek...Fizikait és lelkit is :/

A pasim meg reggel főzött nekem friss kávét és azt mondta EGYEM A SZÍVEDET...ez meglepett és lesokkolt. Nem szokott indokolatlanul kedves lenni, sőt kedves sem igazán szokott lenni. A kávéja amúgy kurvajó, ezerszer jobban csinálja mint én...Egész jól indult a napom :P

És akkor ott van a magas srác a szemközti házból...Nem jönnek be a magas fiúk, mert én sem vagyok magas és volt már 190-es barátom és hülyén néztem ki mellette. De ez a fickó valahogy hm...szóval nem rossz és szerintem nincs senkije, egyedül él, nővel én nem láttam még. Hetente többször jön velem szemben az utcán én meg mosolygok magamban (mint egy hülye).

És van új rész a másik blogban is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése