2018. április 17., kedd

Pluszkilók meg jótettek

Nem én mondtam, hogy jót cselekedtem, ekkora egom nincs, de egy tök aranyos mamival dumáltam a buszmegben. Panaszkodott, milyen egyedül van, gyerekek, unokák Pesten, meg külföldön és hogy feldobtam a napját, azzal hogy meghallgattam :)
Nos, ha már egy ember napját feldobtam, már megérte kimászni az ágyból!
A tavaszi nátha még mindig rajtam van, plusz torok és fejfájás. Unom már, jó lenne, ha vége lenne, ha már itt a jó idő.
J.-ék is meglátogattak Zselykével és nagyon kapacitálnak a rock koncertre. Még nem tudom, hogy lesz, mennék is, meg nem is, passz. Meglátjuk, még van pár hét addig.
A találkozó, amiről az múltkori bejegyzésben írtam, nem jött össze. A csaj kötötte az ebet a karóhoz, én nem tudtam teljesíteni amit kért, így a dolog ennyiben is maradt. Írtam neki egy emailt, hogy ne haragudjon és hogy majd legközelebb és hogy majd jelentkezem, de semmit sem reagált rá. Még egy emailt ráküldök, aztán ha nincs válasz, akkor ezt betudom annak, hogy végleg besértődött. Persze nem örülnék, de az ő választása, mennyire tudja ezt megbocsátani, én fordított esetben asszem elnézném *-*
És le kéne fogynom! Komolyan. Bár a mérlegem elromlott, de érzem, hogy híztam és ez nem tesz boldoggá.
Itt a nyár és bálnulok. Na ne!!!!!!!!!
Dr. Now :D (szerintem ő is visszaadná a diplomáját hihi).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése