2018. április 7., szombat

Fel és le a hangulatkörhintán a tavaszi szélben

Velem igazán semmi sincs, a hangulatom a jótól a borzasztóan nyomottig ingadozik. Néha rajtam van valami mély szomorúság, amit nem tudok hova rakni. Csak ülök és lesek ki a fejemből és antiszociálisnál is antiszociálisabb vagyok.
Jövő héten kellene találkoznom egy csajjal, akivel soha a büdös életben még nem futottam össze személyesen, mivel nem is az országban él, de úgy 2-3 évente  hazajön és most kitalálta, hogy erre kanyarodik mellesleg. Nem írtam még neki vissza, nem is tudom, egyrészt van kedvem  hozzá, másrészt meg lemondanám, nem akarom, hogy csalódjon, hogy én ilyen, semmilyen nem vagyok. A levelezés mindig könnyebb, abban, a betűkben jobb vagyok, személyesen lúzerré válok.
Csütörtökön reggel elaludtam, volt egy jó kis rohanás, de megoldottam.
Vettem egy nagyon klassz illatú tusfürdőt magamnak, alig várom, hogy kipróbálhassam.
És tegnap megnéztem a Little voice-ot. Már láttam nagyon régen és akkor is bejött az egész hangulata, a történet, a szereplők (Ewan McGregor nyamii) nagyon jól játszanak, szóval mindenkinek csak ajánlani tudom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése