2024. május 31., péntek

Hülye Picsa Vagyok

Akár ez is lehetne a rövidítés, de ezúttal nem, mert azt elfelejtettem írni legutóbb, hogy az orvos ráirta a zárójelentésre, hogy HPV tipizálás javasolt.
Úgyhogy a későbbiekben azt is intézni kell. Majd utána nézek, hogy megy, lehet megkérdezem A.-t, neki volt már ilyenje, miután a csalfa nem publikus pasija után rossz eredményei lettek.
Nem leszek boldog, ha kijön hogy még HPV-s is vagyok. Sőt...előfordul, hogy letépem a pasim farkát és azzal verdesem fejbe. Bár elvileg a HPV nem csak szexuális úton terjed. 
Viszont kapcsolatunk hajnalán volt az a retkes, csöves, patkányképű exe, akivel kavart a hátam mögött és arról a csajról az a hír járta, hogy jó pár fickó, aki összefeküdt vele, mehetett később a nemibeteg gondozóba. Szóval szkeptikus vagyok az ügyben, hogy pont pasimra nem ragasztott semmit az a ribi. De ugye a férfiak sokszor csak hordozók, panaszaik nincsenek. Mi nők meg szivunk a hűtlenségük miatt.
Hát, majd kiderül itt nálam mi az ábra.
Egyelőre a szövettant várom. A többi csak utána.
A csütörtök és péntek nehezen és lassan telt. Igyekeztem nem nagyon erőltetni magam, de így is sok volt. Fáj a hasam. De remélem hétvégén a pihenés után majd jobb lesz. Sok mindent nem vettem most tervbe. 
A takarítást nemes egyszerűséggel elnapolom, nem izgat amúgy se, ez a shithole meg főleg nem (normál esetben sem).
Ma meg délután szembe jött velem R.!!! De csak köszöntünk és ő bájosan vigyorgott rám. 
Azt kell írnom, elég jól néz ki. Szerintem fogyott, lett egy rakás új tetkó rajta, a haja is jó volt, plusz műszempilla és tuti töltetett a szájába, mert nem volt ilyen azelőtt se a formája, se a mérete. 

Én ellentétben vele persze full ledurrant voltam, béna haj, beesett arc, karikás szemek, sápadt bőrszín. Hagyjuk is...
Fura volt R.-t látni, már abszolút a múlt és messzinek tűnik, hogy valaha beszélgettünk, turkalóba jártunk, meg olyan barátnő félék voltunk. Boldognak tűnt, biztos szuperül el van az új életében. 
H. is hívott, kérdezte hogy vagyok és hogy mi volt a műtéten. Aztán kifejtette, hogy szerinte a mióma rák :S 
Néha H. olyanokat mond, hogy falnak megyek. 
Óvatosan ki is javitottam, hogy ugyan a mióma daganat, de jóindulatú. Utána lehetne olvasni neki.
Na pihenésre fel és jó hétvégét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése