2024. április 21., vasárnap

Sunday of psychopaths

Tegnap volt a Columbine iskolai lövöldözés 25. évfordulója. És ilyen téren szerintem azóta sem lett jobb a helyzet. 
Sőt...amíg van klikkesedés, gyűlölet, sulis bántalmazás, addig minden évre sok ilyen szomorú esemény fog jutni.
Pasimat hívogatja folyamatosan egy 30-as szám úgy egy hete. De nem szól bele, csak hallgat mint egy kuka. 
Ja meg pár üres sms-t is küldött, de pasim hiába hívta vissza, vagy írt rá, hogy helló kerestél, ki vagy?" válasz nem volt. Csak a megcsörgetések. Napi többször. És azért hajnalban hétköznap ez nem vicces ám. 
Visszahivtam az én számomról és szám nélkül is, de sohasem vették fel.
Persze a szám titkosított, így hiába kerestünk rá a tudakozóban, nem volt találat. 
A számot tiltottuk, de az értesitések jöttek azóta is, hogy erről a számról volt blokkolt hívás. Frusztráló volt. És engem rossz érzésekkel töltött el. Sajnos ismerek olyan hölgynek nem hivható lényeket, akiknek ilyesmi módszerei vannak. És még emlékszem milyen tré volt ezeket a dolgokat kezelni. 
Ma még nem hivott minket a rejtélyes szám, de pasim számáról azért csörgettük most is, hogy kiderüljön, ki a franc lehet, csodák csodája, vagy 15 csengetés után felvették, de pasim hiába halózott össze-vissza, csak hallgatott az illető.
Átvettem pasimtól a telefont és bele szóltam, hogy erről a számról kapok folyamat hívásokat és üres üzeneteket. Ekkor valami női hang jött a háttérből, de nem értettem, mit mond és a vonal megszakadt.
Ez igen fura volt...
Próbáltuk ismét, mert ez kezdett érdekes lenni (fenét, inkább nyomasztó), másodjára egy ittas hangú fószer vette fel, de a nő is ott beszélt. A hapsi faggatózott ki vagyok, miért hívtam, de csak annyit mondtam illetve kértem, hogy ha nincs rá okuk ne szórakozzanak, főként ne hajnali 2-kor, mert van aki akkor esetleg aludna.
A pasas még játszotta a hülyét, hogy nem tudja miről beszélek, de inkább lezártam ezt az amúgy is kínos beszélgetést. 
Továbbra sem tudjuk ki áll a hivások mögött. 
Lehet persze egy téves hívás szabadult el, hiszen elég egy számot elírni és máris másnál csörög a mobil.
Lehet pasim adta meg a számát valakinek, akinek nem kellett volna. 
Lehet egy kretén haver (bár a barátok hangját csak felismeri pasim).
Lehet valami idióta ex tért vissza (ennek rohadtul nem örülnék, megvivtam már a harcokat anno, nem kell több ilyen baromság).
Vagy valami kocsmai, szakadt ribike kavar.
Feltételezem, pasim ártatlan, hiszen ő mutatta, hogy ez a szám csörgetgeti.
Csak idegesít, hogy először egy nő beszélt a vonal túloldalán.
Ha pasim mégis sáros és benne van valami ordas csúnyaságban, hát nagyon jól csinálja, gratu neki, de egyszer minden kiderül úgyis. És akkor fizetni fog arghhh.
Ez után az intermezzo után viszont sötét lett a kedvem és totál lehangolódtam, mert eszembe jutottak az ilyen irányú szar emlékek. Meg amúgy sem szeretek ismeretlen emberekkel osztozkodni és kérdezz-feleleket játszani, főleg úgy, hogy semmi sem derült ki.
Hát gyerekek, ilyen ez a filmszakma. Csupa-csupa szorongás, túlgondolás.
A herceg fehér lovon biztos könnyebb eset volna.
Az én hercegem ilyesmi lenne:
Mindegy, csak ne verjen át. Most nagyon nem vagyok lélekben erős egy pofára eséshez...
Anyám is írogat, hogy apám meg van fázva, köhög, náthás, de ebben a szar szeles időben a teraszon akart ebédelni. Anyám viszont nem, mert neki a veséjére nagyon vigyázni kell. És ezen összevesztek természetesen. 
Senkinek se könnyű úgy látszik.

2 megjegyzés:

  1. Egy ideje megy olyan scam, hogy valahogyan igazi emberek telefonszámát átirányítják csalók. Olyan, mintha xy hívna téged, aztán mikor visszahívod, csak néz ki a fejéből, hogy ő sosem hívott. Nem azt mondom, hogy nálatok ez van, de ha pasid telszáma bekerült valami csalóbanda kezébe, simán lehet az is. Épp ezért amúgy ne nagyon hívjátok vissza ezeket a számokat...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen amúgy igazad van, nem kellett volna visszahivni. Én sem szoktam az engem hívő ismeretlen számokat visszahivni. Meg haszna sem.volt, azt se tudtuk meg, mit akart, mert csak értetlenkedett, meg terelt, hogy nem tudja miről van szó.

      Törlés