2018. március 11., vasárnap

Legközelebb! Ígérem!

Esküszöm, hogy a következő bejegyzés már a Still breathing lesz!!!!!Beccszó *-* *-*
Baromira fáj a fejem amúgy, hosszú egy hét volt ez. A nő, aki rá van csavarodva apámra, megint begőzölt és szegény anyám fb-jét szórta meg az idióta sértegetéseivel és a részeg agyatlanságaival. A mese vége az lett, hogy anyám végre tiltotta a picsába ezt az agyamentet. Nem is tudom, eddig miért viselte el?! Én biztos nem vártam volna ennyi ideig, már az első ilyennél tiltottam volna örökre. Félelmetes, mit tesz az, ha az embernek nincs szexuális élete :D
Pénteken tök véletlenül belebotlottam A.-ba. Örült nekem, meg én is neki persze. Olyan csinos és jól öltözött volt, tökéletes haj, alak. Tökre csövesnek éreztem magam mellette.
A titkos fickója már ment a levesbe, de azóta van másik titkos! Ráadásul azt a tagot én is, a pasim is ismerjük. Meg a nőjét is. Igaz csak futólag.
Fura, de ha ő így érzi jól magát, állítólag már beszélt a hivatalos pasijával is, hogy most ilyen lazában nyomják tovább, aztán majd lesz valami.
Röhögtünk egy sort, meg mondta, hogy majd jó lenne találkozni és hosszabban eldumálni. Rajtam nem múlik amúgy.
H. is írt, jó sok idő után, de csak pár sort váltottunk. Meg J.-vel is beszéltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése