2018. március 23., péntek

Drága tavasz, végre itt vagy!

Áh, tegnap az egyetlen normálisnak mondható szomszéd is elköltözött innen! Ez a csaj köszönt és ennyi, nem vizslatott lenézően és undorral a szemében és nem akart rólunk semmit sem pletykálni, és kideríteni. Ritka az ilyen. Körülöttem sajnos maradtak a marhák, a nem köszönős közvetlen szomszéd, a pletykafészkek szemben és felettem egy emelettel, meg a gyűlölettel bámulósok a többi emeleteken.Na, de mit számít ez, mikor tavasz van!!!De nem akarom persze elkiabálni :P
Ma amúgy H.-val voltam és a leányzójával. Vittük orvosi vizsgálatra. Pfff, az egészségügyi helyzet erre, durva. Egy csomót kellett várni azzal a másfél éves kislánnyal, azért ez már durva *-* Mondjuk, jókat röhögtem, mert H. ugye mindent az ő sajátos "jólmegmondó" módján kommentált. Tegyük hozzá, igaza is van. De a lényeg, hogy túl vannak rajta és a picilány is jól viselte a kényszerű várakozást. Összefutott egy barátnőjével, és dumáltak és mondta neki, hogy mi már milyen régóta barátnők vagyunk :D 
A. meg rám írt, hogy én tudtam e, hogy Á. pasijának az anyja meghalt? Amúgy tudtam, és írni is akartam neki, de kiment a fejemből. Lehet, hogy megsértődött :S De tényleg nem volt eszembe. Nem szimpatizálok Á. fickójával, de szegényre rájár a rúd, három hónapon belül két közeli hozzátartozóját is elvesztette :( :(
Haladok a Still Breathing új fejezetével, ha minden jól megy húsvétra el is készül. Hát elég durvítós rész lesz, peroskarikás meg társaik :P
Jó hétvégét mindenkinek!!!!!!!!Élvezzük a tavaszt, hiszen most már talán velünk marad!

2 megjegyzés: